Παρακολουθήσαμε στο βιντεοπροβολέα μια σύντομη προβολή από το youtube, όπου είδαμε πως λειτουργεί ο σεισμογράφος.Στη συνέχεια κατασκευάσαμε το δικό μας σεισμογράφο με τη βοήθεια ενός μπουκαλιού με νερό, ενός χάρακαι κι ενός μαρκαδόρου και αποτυπώσαμε στο χαρτί τις δικές μας σεισμικές δονήσεις!
Ετοιμάσαμε με μεγάλη προσοχή και υπευθυνότητα ένα σακίδιο με τα απαραίτητα πράγματα σε περίπτωση που γίνει σεισμός , με την ελπίδα και την ευχή να μη μας χρειαστεί ποτέ!!!
Το πείραμα που κάναμε με μια λεκάνη γεμάτη νερό όπου μέσα πετούσαμε μικροσκοπικά αντικείμενα/μας βοήθησε να κατανοήσουμε καλύτερα την έννοια του επίκεντρου του σεισμού και των σεισμικών κυμάτων.
Ετοιμάσαμε με μεγάλη προσοχή και υπευθυνότητα ένα σακίδιο με τα απαραίτητα πράγματα σε περίπτωση που γίνει σεισμός , με την ελπίδα και την ευχή να μη μας χρειαστεί ποτέ!!!
Κάναμε μια ομαδική εργασία αλλά και ένα ατομικό φύλλο εργασίας με το ίδιο θέμα που μας έδωσαν μεταξύ των άλλων την ευκαιρία για πολλές γλωσσικές δραστηριότητες!
Δεν παραλείψαμε βέβαια να αναφερθούμε στην Ελληνική Μυθολογία και συγκεκριμένα στο μύθο του Γίγαντα Εγκέλαδου.Οι δασκάλες μας μας διάβασαν τον μύθο,είδαμε σχετικές αγγειογραφίες και στη συνέχεια διακοσμήσαμε το δικό μας αγγείο εμπνευσμένοι από το συγκεκριμένο μύθο!
Συναρπαστικές δράσεις. Κυρίως ο σεισμογράφος. Κλέβω ιδέες...... Συγχαρητήρια!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή