ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ:
ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥΣ…
Διάρκεια :
Ιανουάριος 2014- Μάιος 2014.
Μεθοδολογία:
- ΜΕΘΟΔΟΣ PROJECT.
- ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ-ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Επί
μέρους θέματα:
1.ΧΡΩΜΑΤΑ, ΣΧΗΜΑΤΑ ,ΓΡΑΜΜΕΣ
2.ΥΛΙΚΑ , ΤΕΧΝΙΚΕΣ, ΣΤΥΛ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
3. ΠΑΡΑΤΗΡΩ ….ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ
4.ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥΣ
Στόχοι-επιδιωκόμενα
αποτελέσματα
- ΝΑ ΔΟΥΝ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΘΩΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ,
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΙ. ΕΙΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ, ΕΙΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ
ΤΟ ΣΩΜΑ, ΕΙΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ, ΕΙΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ…
- ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΕΣ
ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΑ ΝΑ «ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ» ΜΕ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΗ
-ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΙ Η
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ…
-ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ (ΠΧ
ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΥΝ
ΕΝΑΝ ΠΙΝΑΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ-ΤΑΜΠΛΟ ΒΙΒΑΝ)
-ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ
ΜΕΓΑΛΩΝ ΖΩΓΡΑΦΩΝ
-ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
-ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΘΕΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ
ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ,ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑ
Πεδία
σύνδεσης με τα προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων γνωστικών αντικειμένων
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
-
ΓΛΩΣΣΑ
-
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
-
ΙΣΤΟΡΙΑ
-
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
-
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
-
ΘΕΑΤΡΟ
-
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
-
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
|
Συνοπτική περιγραφή δραστηριοτήτων
Ιανουάριος:
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Φεβρουάριος:
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ, ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΕΙΔΗ
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
(ΝΕΚΡΗ ΦΥΣΗ, ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ, ΤΟΠΙΑ, ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ Κ.Λ.Π.)
Μάρτιος:
ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ (ΑΣΤΙΚΟ
ΤΟΠΙΟ, ΤΟΠΙΟ ΥΠΑΙΘΡΟΥ, ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΑΝΘΡΩΠΟΙ) ΚΑΙ
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ. ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΜΕ
ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ (ΜΕΣΩ SKYPE)
Απρίλιος:
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΖΩΓΡΑΦΟΥΣ, ΤΑ ΕΡΓΑ
ΤΟΥΣ, ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ GALLERY, ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΜΑΣ, ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΜΠΛΩ ΒΙΒΑΝ
Μάιος:
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΓΙΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ, ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ,
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΕΚΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Εκπαιδευτικό και εποπτικό υλικό
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
- ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ
- ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
Αξιολόγηση
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ. ΤΙ ΘΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ;
- Ο ΒΑΘΜΟΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΠΟΥ ΤΕΘΗΚΑΝ ΑΡΧΙΚΑ
- ΤΟ ΑΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΜΕΙΩΤΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.
- Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου